A megrendelésed elküldését követően kapnod kell egy emailt a rendelésed visszaigazolására.
Attól függően, hogy melyik fizetési módot választottad, az alábbi folyamatok indulhatnak el:
- Utánvétes fizetés:
- Átadjuk a futárnak a csomagodat, erről küldünk egy emailt Neked.
- A futárszolgálat értesít majd, hogy mikor viszik ki hozzád, vagy az automatába (amelyiket választod) a rendelésed.
- A futárnál és az automatában is tudsz kártyával fizetni.
- Miután a csomagod átvetted, a futárszolgálat a vételárat elutalja a mi számlánkra (ez 1-2 nap is lehet.)
- Ha a vételárat megkaptuk, akkor a rendelés teljesítetté válik, mi azonnal küldünk neked egy köszönő email üzenetet, amiben már a számládat is megtalálod.
- FONTOS: A számlát a Billingo online számlázó program állítja elő, ami elektronikus számla és teljes mértékben megfelel a számlázás követelményeinek. A számlát őrizd meg, kinyomtatni nem szükséges.
- Előre utalás Banki, vagy Revolut mobil fizetés:
- A rendelés elküldése után kapsz egy emailt, amiben benne van, hogy hogyan tudod elutalni a vételárat.
- Amint a vételár beérkezett hozzánk (ha ez munkanapon 12.00 előtt történik még aznap), mi feladjuk a csomagodat, erről email értesítést kapsz.
- A számlát a fent leírt módon küldjük emailben.
- Bankkártyás fizetés:
- Bankkártyás fizetéshez a Barion szolgáltatását használjuk, mely 100%-ban megbízható Magyar cég és sok ezer webshopban nyújt bankkártyás fizetési megoldást.
- Miután kifizetted a Barion felületén a rendelésed, az visszairányít a webshopba, kapsz email értesítőt tőlünmk is a fizetésedről és a Bariontól is.
- Ha a rendelésed munkanapon 12.00 óra előtt beérkezett, akkor még azon a napon átadjuk a futárnak.
- A számlát a fent leírt módon küldjük emailben.
Bármi kérdésed maradt, kérlek ne habozz, hívj minket, vagy írj nekünk!