Szállításra a FoxPost szolgáltatását használjuk.
A megrendelésed elküldését követően kapnod kell egy emailt a rendelésed visszaigazolására. Attól függően, hogy melyik fizetési módot választottad, az alábbi folyamatok indulhatnak el:
  1. Utánvétes fizetés:
    1. Átadjuk a futárnak a csomagodat, erről küldünk egy emailt Neked.
    2. A futárszolgálat értesít majd, hogy mikor viszik ki hozzád, vagy az automatába (amelyiket választod) a rendelésed.
    3. A futárnál és az automatában is tudsz kártyával fizetni.
    4. Miután a csomagod átvetted, a futárszolgálat a vételárat elutalja a mi számlánkra (ez 1-2 nap is lehet.)
    5. Ha a vételárat megkaptuk, akkor a rendelés teljesítetté válik, mi azonnal küldünk neked egy köszönő email üzenetet, amiben már a számládat is megtalálod.
    6. FONTOS: A számlát a Billingo online számlázó program állítja elő, ami elektronikus számla és teljes mértékben megfelel a számlázás követelményeinek. A számlát őrizd meg, kinyomtatni nem szükséges. 
  2. Előre utalás Banki, vagy Revolut mobil fizetés:
    1. A rendelés elküldése után kapsz egy emailt, amiben benne van, hogy hogyan tudod elutalni a vételárat.
    2. Amint a vételár beérkezett hozzánk (ha ez munkanapon 12.00 előtt történik még aznap), mi feladjuk a csomagodat, erről email értesítést kapsz.
    3. A számlát a fent leírt módon küldjük emailben.
  3. Bankkártyás fizetés:
    1. Bankkártyás fizetéshez a Barion szolgáltatását használjuk, mely 100%-ban megbízható Magyar cég és sok ezer webshopban nyújt bankkártyás fizetési megoldást.
    2. Miután kifizetted a Barion felületén a rendelésed, az visszairányít a webshopba, kapsz email értesítőt tőlünmk is a fizetésedről és a Bariontól is.
    3. Ha a rendelésed munkanapon 12.00 óra előtt beérkezett, akkor még azon a napon átadjuk a futárnak.
    4. A számlát a fent leírt módon küldjük emailben.
Bármi kérdésed maradt, kérlek ne habozz, hívj minket, vagy írj nekünk!